În cât timp îmi ajunge comanda?
Comanda dvs. va fi livrată în 24 / 48 / 72 de ore (pentru produsele aflate in stoc) sau in functie de comunicarea furnizorului extern pentru produsele "la comanda", de la primirea mesajului de finalizare, ambalare și predare către curier. Pentru a vedea când se va preda la curier comanda, puteți vedea data estimată de predare la finalizarea comenzii, în emailul de confirmare comanda, cât și pe pagina dedicată comenzii dvs.
În ce situație se întâmplă să întârzie curierul? Îl puteți contacta pentru a ajunge mai repede?
Este posibil ca livrarea să întârzie din diverse motive, însă firma noastră are obligația de a expedia coletul și de a-l preda curierului, care, la rândul său, se asigură că face toate eforturile pentru a livra coletul în cel mai scurt timp. Este responsabilitatea și obligația clientului să se asigure că este disponibil cănd este sunat de curier și să se informeze unde și ce status are expediția acestuia, informații disponibile în email-urile trimise de magazinul nostru la confirmarea de expediere a comenzii. Curierii, indiferent de firma la care lucrează, în perioadele aglomerate, vor avea mai multe expediții - chiar dacă schimbăm 1 sau mai multe firme de curierat, problemele vor fi aceleași.
Ce trebuie să fac dacă m-am răzgândit după ce am plasat o comandă?
Vă recomandăm să anulați comanda automat prin intermediul opțiunilor disponibile în email/sms/apel primit la trimiterea comenzii. Odată ce comanda a intrat în procesul de livrare, aceasta nu mai poate fi anulată, iar drept urmare, este obligația clientului să ridice comanda de la curier. Comenzile plasate și neridicate sau refuzate la livrare duc la restricționarea accesului pentru comenzi cu plata ramburs pe acest site. În acest caz, veți mai putea comanda doar achitând comanda cu cardul. Este corect de luat in considerare că taxele de livrare tur/ retur pentru o comandă plasată si neridicată de catre client vor fi facturate de către firmele de curierat inapoi magazinelor online – de aceea apelam la responsabilitatea fiecărui client de a recepționa comenzile efectuate.
Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?
Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online.
Sunt originale produsele comercializate?
Da, comercializăm doar produse importate pe căi proprii sau de la reprezentanți ai fabricilor/ producatorilor. Produsele comercializate sunt autentice și conforme cu certificatul de autenticitate emis de fabricant.
De ce nu pot returna produsele desigilate?
Produsele cosmetice nu pot fi returnate dacă au fost desigilate din motive de siguranță și pentru că sigilarea atestă că acestea sunt neutilizate. Conform legislației actuale, aceste produse trebuie returnate sigilate exact cum au fost primite.